Reklamačný poriadok

E-SHOP

Reklamačný poriadok

Kupujúci ako spotrebiteľ má možnosť využiť lehotu na uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady predanej veci, a to v čase 24 mesiacov od prevzatia tovaru.

POSTUP PRI REKLAMÁCII

1. Reklamuje osoba, ktorá tovar objednala. V odoslanej reklamácii uveďte svoje telefónne číslo alebo e-mail pre rýchle spojenie v prípade nezrovnalostí.

2. K reklamácii doložte list “Reklamačný formulár”, v ktorom uvediete číslo objednávky, meno a priezvisko kupujúceho, adresu a kontaktné údaje (telefón, e-mail) kupujúceho. V reklamačnom formulári jednoznačne indetinfikujte tovar, ktorý reklamujete, jeho názov a kúpnu cenu. Ďalej zrozumiteľne popíšte závadu. Takto vyplnený a podpísaný formulár vložte do balíka k reklamovanému tovaru.

3. Ak reklamujete chybný/nefunkčný produkt, ktorý je možné opraviť, reklamácia bude zaslaná na posúdenie a k prípadnej oprave. Pre prípad, že nebude možné tovar opraviť, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu následného vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).

4. Ak sa jedná o iný typ tovaru, prosíme o uvedenie požadovaného spôsobu vybavenia reklamácie (výmena tovaru, vrátenie peňazí).

5. Ak chcete vymeniť poškodený tovar zo sady (t. j. z niekoľkých kusov v balení), informujte sa ako postupovať e-mailom na reklamacie@neomedic.sk. To platí aj v prípade, že ide o výrobok, ktorý sa skladá z viacerých dielov a poškodená je len jedna jeho časť.

6. Tovar zašlite bezodkladne na adresu:

neomedic s. r. o.
SNP 1249/62
058 01 Poprad

7. Tovar zasielajte najlepšie v originálnom obale. Už používaný tovar alebo časť sady vhodne zabaľte. K tovaru vložte do balíčka vyplnený Reklamačný formulár, prípadne jednoduchý sprievodný list.

8. Balíček zašlite ako doporučenú (poistenú) zásielku. Podací lístok od zásielky si ponechajte ako doklad o odoslaní. Zásielky neposielajte na dobierku, takto poslané zásielky nepreberáme.

VYBAVENIE REKLAMÁCIE

1. Reklamácie vybavujeme v najkratšej možnej dobe, najdlhšie však v zákonnej 30-dňovej lehote. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia zásielky.

2. V prípade uznanej reklamácie so žiadosťou o výmenu tovaru Vám zásielku zašleme na naše náklady. Ak si prajete vrátiť peniaze, realizujeme to prevodom na účet, prípadne na vašu žiadosť poštovou poukážkou.

Ako postupovať v prípade poškodenia tovaru prepravcom

Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.

V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, prosím, informujte nás o tejto skutočnosti mailom na reklamacie@neomedic.sk.